joi, 13 august 2009

7 Lucuri


"if i werw a boy..even just for a day"
Si macar pentru o zi tot ar fi o experienta, daca nu interesanta ,cel putin[...]
1.M.as barbieri( asta in cazul in care nu.mi place cum arat cu "proaspata" mea barba,cioc,mustata...etc, sa nu intram in detalii legate de beauty&co :]
2.As iesi la bere (cu baietii)...si nu as bea doar una,ci vreo 5-asta ca sa vad si eu o data in viata cum e sa mergi pe patru carari acasa, sperand ca acasa nu ma asteapta nici o sotie bigudata care sa.mi tina morala...ca iara am iesit cu baietii.
3.I.as telefona ex.ului-si l.as intreba cum de a avut tupeul sa.i dea papucii unei fiinte atat de gingase si iubitoare cum este acutuala prietena(adica eu).Apoi ca sa.l intimidez,i.as servi faza cu :"las' ca te prind eu prin oras,vezi tu!" dupa care i.as rade in nas:"Esti la radio! A fost o farsa!"
4.As merge la striptease
5.As testa cea mai buna masina-As da o tura prin oras,cu geamurile deschise si,evident boxele la maxim.Din curiozitate as fluiera cateva fetite sexy(ca sa vad cum arata mtiocania vazuta de cealalta parte a baricadei),iar daca respectivele ar raspunde la avansurile mele, mi.as da seama ca nu merita sa investesc in ele.
6.As merge la un meci de fotbal- nu de alta, dar sa pot vorbi "frumos" si tare, de a 2.a zi umblu cu faringoseptul dupa mine sau alte remedii...la care nu ma pot gandii acum :)
7. Mi.as nota totul...pentru ca atunci cand voi redeveni femeie sa.mi recitesc experientele si poate mi.as dori sa redevin barbat pentru o zi.
[Unele dinte aceste randuri nu sunt creatie proprie sunt preluate,dar cu care sunt de acord si de aceea le.am "expus" pe blogul meu] Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu