duminică, 28 iunie 2009

Timpul



Merg pe strada,ma grabesc...intarzii,autobuz,scoala...si mai si respir :)..parca as vrea sa opresc timpul in loc cand vad de pe la mijlocul strazii ca e verde la semafor...dar e la coltul strazii(semaforul)n.o sa.l mai prind...atunci as vrea sa opresc timpul in loc, sa merg chill pana la zebra..si apoi "play"..ca si cum eram de la inceput acolo. Alteori...imi pica inghetata din cornet, ma simteam dezamagita cu toata ca nu costase o avere...dar gandul ca am cumparat.o si nici macar "o gura" n.am apucat sa i.au! ei bine...atunci as vrea din nou sa opresc timpul in loc ca sa.mi prind cupa de inghetata...sau cand te grabesti din nou...alergi..esti disperat...si o masina...UP..capota...salvarea...prea tarziu. Si atunci ai vrea sa opresti timpul in loc..sa treci strada Safe...pentru ca prietenii tai mai au nevoie de tine...stii asta..dar ce mai conteaza,te grabesti...in pana mea!!! ca deja devine o tampenie de care se pare ca tot mai multi oamenii dau dovada...apropo de toata chestia asta,citisem undeva ca mai nou in 2009 cel mai extrem sport este sa treci strada...si sunt sigura ca oricare din noi era sa...ne ducem tai tai..cand era aproape sa ne calce o masina[pe mn de obicei taxi-uri :)) ],doar ca noi am fost mai norocosi.

Norocosii de noi!...Daca aveti intamplari de genu...povestiti.mi, "va ascult"

pupicilugulugupapaaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu